יש!!! חגגנו את סיום עבודות השדרוג ושיפוץ החווה אשר במתחם ביה"ס צהר הלב בית"ר עלית – "חוות שבילים"

המנהלת ביחד עם הצוות הנפלא הפיקו בוקר ייחודי ומפנק עבור מנהלי "צהר הלב" כדי שיחושו בעצמם את חוויית הרכיבה העוצמתית על סוסי החווה. בזה אחר זה עלינו על הסוסים ויצאנו לרכיבת שטח מדהימה מול נופים עוצרי נשימה.

במהלך ארוחת הבוקר שנערכה בטבע, קיבלנו סקירה מקיפה מהמנהלת הגב' שטרית ומנהל החווה שלומי בן שלום אשר פירטו את המטרות השונות המושגות ע"י #הרכיבה_הטיפולית, מאפייניה המיוחדים של "חוות שבילים", אופן העבודה המקצועי החווה והמענה המדוייק המושג באמצעות הטיפול והקשר הרגשי והמיוחד עם הסוסים. אחרי טקס קצר של גזירת הסרט – סיירנו באסם החדש וקיבלנו דברי הסבר וסקירה מפורטים מפיו של הרב דהאן – מחנך ומקים החווה מיסודה לפני כ-10 שנים.
את הסיור, סיימנו במשרד החווה שהותאם לצרכי המטופלים ובני משפחותיהם, כשבידי כל אחד תפילת הדרך מפוארת ופנקס מעוצב המסכם את הנעשה במהלך היום.

פוסטים נוספים

יום אחרי יום תסמונת הדאון…

יום אחרי יום תסמונת הדאון הבינלאומי, פגשנו בגנים ובבתי הספר של צהר הלב את התלמידים והתלמידות לרגל חגיגות חג הפורים בתקווה ותפילה להשבת החטופים במהרה

זה לא סיפור רגיל אבל זה ס…

זה לא סיפור רגיל אבל זה סיפור כל כך מרגש שהיינו חייבים לשתף. ש. בן 3 מאובחן עם ספינה ביפידה שמייצרת פגם בעמוד השדרה. הוא