ישראל קורניק

ישראל קורניק

מנכ"ל הרשת

לפני למעלה מ-30 שנה, ביקשה קבוצת הורים מהרב ישראל קורניק לנהל מסגרת חינוך מיוחד שנקלעה לקשיים. החזון, המנהיגות והמסירות המוחלטת שלו לילדים, שהחלו בבית ספר אחד ברכסים שבצפון, הניבו הצלחות יוצאות דופן ועוררו פניות מכל רחבי הארץ שבעקבותיהן הוקמו עוד ועוד מוסדות.

כך נרתם קורניק למשימת חייו: יצירת מערך חינוכי, טיפולי ושיקומי המעניק מענה מקצועי מסור לכל ילד עם צרכים מיוחדים, בישראל בכלל וביישובי הפריפריה בפרט. בעשרות מסגרות צוהר הלב, הדוגמה האישית שהציב מחלחלת גם אל אחרון העובדים ותחושת השליחות מובילה חלומות שמתגשמים.

יוסי בר

יוסי בר

סמנכ"ל

בשנת 1998 הגיע לצוהר הלב יוסי בר, כמתנדב צעיר ונלהב בתחום המחשבים. הרב קורניק זיהה וטיפח את יכולותיו האישיות והמקצועיות, עם הזמן הפכה ההתנדבות לשותפות פורייה. כיום מנהלים השניים את רשת צוהר הלב יחד, כשיוסי תורם לה גם מהידע הפיננסי והטכנולוגי שרכש במשך הדרך.

יוסי נשוי באושר לרבקי בר, אחרי למעלה מעשר שנים שלא זכו לילדים ביולוגיים משל עצמם, החליטו לאמץ ילדים עם צרכים מיוחדים. כיום הם הורים לשלושה ילדים מופלאים עם תסמונת דאון. כך משתלבת העשייה היומיומית והסיפור האישי-הורי של הזוג בר, שהצטרפו בגאווה לנבחרת המשפחות המיוחדות.

יוסי פועל באופן וולנטרי בתחומים נוספים כגון בעמותת תסמותק, וכן בהנגשת לימודי השכלה לגברים ונשים מהמגזר החרדי.

זייברט

משה זיברט

סמנכ"ל

ה'אני מאמין' של משה זיברט, שהצטרף לצוהר הלב בשנת 2004, הוא השקעה ללא לאות בקידום הרשת כמעצמה מקצועית מקיפה, ומעל לכל – באיכות הצוות החינוכי. ההון האנושי הייחודי של המוסדות נבחר בקפידה ומטופח בהתמדה. המצוינות שלו היא המפתח למצוינות של בוגרינו בכל שדות החיים.

משה, יליד ותושב העיר אשדוד, הוא בעל הסמכה בכירה בחינוך מיוחד ובוגר לימודי ניהול, שיווק וייעוץ ארגוני מאוניברסיטת תל אביב. השילוב בין עולמות ידע שונים יחד עם ניסיון ניהולי עשיר, מאפשרים לו להפיק את המיטב משליחותו, מהעובדים שלצדו ומהילדים המיוחדים שסביבו.

אברהם קורניק

אברהם קורניק

סמנכ"ל

כבעל תואר במינהל עסקים ו-9 שנות ניסיון כבכיר בענף הבנקאות, אבי קורניק מביא לרשת צוהר הלב שפע ידע ומומחיות בתחומו. כבנו של מנכ"ל הרשת, אבי גדל כשילדים עם צרכים מיוחדים הם חלק ממשפחתו, ופועל במרץ לצמיחתה של הרשת שאליה הוא מחויב בכל לבו. למענם. 

אבי משמש כמנהל הפיתוח של צוהר הלב, כאיש הקשר מול לשכות החינוך הממשלתיות וכדובר הרשת. בתפקידו הוא מקפיד על עמידה שוטפת בכל החוקים והנהלים, ובמקביל מייצג בשלל פורומים את מאות ילדי צוהר הלב ואת מאות-אלפי האנשים המיוחדים בישראל, כדי שיקבלו את הטוב ביותר.