המאבק הזה עבורם❗️

מסגרות שיקומיות לילדים עם מוגבלויות – אוטיזם, נכות, עיוורון, חירשות ועוד, נמצאות בסכנה ממשית להיסגר. ילדים הזקוקים לטיפול, עלולים להישאר ללא מענה וללא המסגרות השיקומיות בהן שוהים ומטופלים.
מדובר בפגיעה מוחשית בהם, זו למעשה התעלמות מהאוכלוסיה שזקוקה למענים אלו יותר מכל דבר אחר. אנא, תתמכו במאבק עבורם.

פנינו היום, מנהלי מעונות היום השיקומיים בפנייה דחופה לרה"מ – ח"כ בנימין נתניהו, לשר האוצר, ח"כ בצלאל סמוטריץ' ולשר הרווחה והביטחון החברתי, ח"כ יעקב מרגי בדרישה שיתערבו ויפעלו למניעת סגירת מעונות היום השיקומיים.

אי הכלת מעונות היום השיקומיים בהסכם השכר שנחתם לאחרונה הוא מחדל חמור!

פנייתנו הבוקר נשלחה לאחר פניות חוזרות ונשנות רבות אל הדרגים המקצועיים במשרדי האוצר והרווחה ואל השרים הממונים – אשר נותרו ללא מענה.
הבהרנו בכל הפניות, שבהיעדר מענה מיידי לסוגיית התקציבים המועברים למעונות יום שיקומיים – ניאלץ לעדכן כבר בימים הקרובים על קריסת מעונות היום השיקומיים, שתגרום לנזק בלתי הפיך לילדים ולמשפחותיהם.

מעל 180 מעונות יום שיקומיים הם אינם גופים פרטיים אלא גופים שמתוקצבים ומפוקחים על ידי המדינה מזה שנים ומשמשים כזרוע ביצועית למילוי חובות המדינה בטיפול למעלה מ-3,000 ילדים עם אוטיזם, שיתוק מוחין, עיוורון, חירשות ועוד.

אנחנו דורשים מהממשלה לנקוט בפעולה מיידית ולהציל את מעונות היום מסגירה.

רווחתם ועתידם של הילדים הללו תלויים ברה״מ והשרים.

עזרו לנו לשתף ולזעוק זעקתם של מעל 3,000 ילדים עם מוגבלויות שהמדינה מחוייבת אליהם אך לצערנו, נדמה כי שכחה אותם מאחור.

#מחאתהסייעות

פוסטים נוספים

יום אחרי יום תסמונת הדאון…

יום אחרי יום תסמונת הדאון הבינלאומי, פגשנו בגנים ובבתי הספר של צהר הלב את התלמידים והתלמידות לרגל חגיגות חג הפורים בתקווה ותפילה להשבת החטופים במהרה

זה לא סיפור רגיל אבל זה ס…

זה לא סיפור רגיל אבל זה סיפור כל כך מרגש שהיינו חייבים לשתף. ש. בן 3 מאובחן עם ספינה ביפידה שמייצרת פגם בעמוד השדרה. הוא